HTML/JavaScript

divendres, 7 de juny de 2013

LAS TEORÍAS ÉTICAS

Somos el grupo de Arantxa Vilaplana, Elena Luque, Natalia Juste, Mario García y Rubén Corella de 1batx del grupo G-1.

Durante estos días hemos estado trabajando en la asignatura de filosofía las diferentes teorías éticas.
Tras comprenderlas hemos realizado una serie de actividades relacionadas con dichas teorías para que los compañeros practiquen lo que saben y lo que han aprendido mediante estos recursos.


Para hacer este trabajo hemos utilitzado una sopa de letras, un crucigrama, unas frases para completar, un cuestionario quiz y una actividadde relacionar.

(Vamos a poner en varias entradas las diferentes actividades para que no de error en el blog)

Actividad 1

QUIZ 

 




ACTIVIDADES TEORÍAS ÉTICAS

Actividad 2, del grupo Elena, Arantxa, Natalia, Mario y Rubén G-1
SOPA

ACTIVIDADES TEORÍAS ÉTICAS

Actividad 3, del grupo Elena, Arantxa, Natalia, Mario y Rubén G-1
COMPLETA

ACTIVIDADES TEORÍAS ÉTICAS

Actividad 4, del grupo Elena, Arantxa, Natalia, Mario y Rubén G-1
RELACIONES


ACTIVIDADES TEORÍAS ÉTICAS

Actividad 5, del grupo Elena, Arantxa, Natalia, Mario y Rubén G-1
CRUCIGRAMA

dijous, 6 de juny de 2013

COM PODEM JUSTIFICAR ELS ACTES MORALS? TIPUS D'ÈTICA


Som el grup format per Natalia Cuba, Natalia Molinero, Anna Puchades, Santi Quintanilla i Mar Valero. En aquest treball hem hagut de realitzar de professors, per això hem creat aquestes 5 activitats sobre teories ètiques per tractar de justificar els actes morals. Esperem que pugueu aprendre i alhora passar-ho bé.

 ACTIVITAT 1
Cal relacionar cada afirmació amb la teoria ètica corresponent:




ACTIVITAT 2
Respon a les següents qüestions triant l’opció correcta:






ACTIVITAT 3
Completa els mots encreuats





ACTIVITAT 4
Sopa de lletres. Busca  conceptes i relaciona’ls amb cada teoria ètica:





ACTIVITAT 5
Col·loca paraules per completar les frases:



Document amb totes les qüestion









VALORACIÓ PERSONAL

En la nostra opinió, pensem que aquest treball ha estat prou profitós perquè com que havíem de fer preguntes sobre un tema que desconeixíem, hem tingut l'oportunitat d'investigar en cada teoria ètica per poder realitzar d'una manera correcta la feina que se'ns demanava. I, a més a més, el fet de cambiar els papers, en aquest cas ser nosaltres els professors, ha estat be, la qual cosa ens ha fet aprendre a preparar nosaltres les activitats per realitzar un treball diferent.
Per conccluir, dir que aquest treball ens ha ajudat a aprendre d'una manera diferent i molt més pràctica.


























































dimecres, 5 de juny de 2013

PROFESSORS PER UN DIA.

Hola,
som el grup format per Anna Gómez, Maria Peiró, Diego Pla, Paula Lopez i Lara Català.
Ací adjunte les nostres activitats realitzades per a la clase de Filosofía.
Aquest projecta tracta de que els alumnes es fiquen en la pell del profesor i creen una serie de activitats mesclant información de cada una de les ètiques teològiques.